Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачни апарати за QV - кои са марките?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спирачни апарати за QV - кои са марките?

    Здравейте!
    Питането ми е, дали някой от вас знае, кои са фирмите производителки, чиито спирачни апарати са използвани за първично вграждане при производството на Alfa Romeo 145 2.0 TS 16v Qv?

    Благодаря предварително за отговорите!
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    ATE
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      ATE
      Само на АТЕ ли се вграждат?
      А вграждани ли са апарати на BENDIX?
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • #4
        Има АТЕ и Лукас.Главно АТЕ са на предната ос,а Лукас са на задната ос.
        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
          Само на АТЕ ли се вграждат?
          А вграждани ли са апарати на BENDIX?
          За щастие ги няма старите апарати (като в 155) с дрънчащите и разбиващи се водачи. АТЕ е с неръждаема пружина, а водачите са статични, челюстта "плува" върху гумени втулки, по-доброто решение е.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Ах как се досещам какво ще правиш.
            Апарати АТЕ от ГТВ,КъВе,ТИ или Купе.
            С дискове от последните три,че от ГТВ-то са "по-дълбоки" с един сант и не става работата пък и са с 5 дупки.
            Разпробиване на шенкела,където се хваща супорта от 8 на 10мм.
            И си готов - дискове 285 с нетракащи накладки.
            Може и с шенкели от КуВе или Купе ама трябва да смениш и накрайниците с "прави" такива от ГТВ,Купе,КуВе или ТИ.
            Пък и не вярвам да не смениш и лагерите при това положение.
            Де ма чукнеш,се ще се спукам.
            155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
            1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
            GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
            ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

            Comment


            • #7
              Когато при типо 2.0 16 са вграждани ...ни ку ве е имало ни ГТВ..камоли купе

              Comment


              • #8
                Явно всички са се досетили какви са намеренията ми.
                Взел съм апарати, дискове и шенкели.
                Просто на апаратите видях, че пише "Bendix", но в последствие, като ги поразтърках малко, видях че в/у им се мъдри и логото на "АТЕ".
                Това с накрайниците обаче не го бях предвидил. Моите си накрайници няма ли да паснат?
                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                Comment


                • #9
                  За дебелите шенкели трябва прави накрайници.Евтини са ама като сложиш и стенда и пак отиде към 80 лева.Разпробий си твоите шенкели от 8 на 10 мм.
                  ПС!!!
                  Сега прегледах каталозите.Ще стане и с кривите накрайници и шенкелите от Купе.Действай.

                  Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                  Когато при типо 2.0 16 са вграждани ...ни ку ве е имало ни ГТВ..камоли купе
                  Не се обаждай неподготвен
                  Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 19:56.
                  155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                  1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                  GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                  ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                    За дебелите шенкели трябва прави накрайници.Евтини са ама като сложиш и стенда и пак отиде към 80 лева.Разпробий си твоите шенкели от 8 на 10 мм.
                    ПС!!!
                    Сега прегледах каталозите.Ще стане и с кривите накрайници и шенкелите от Купе.Действай.


                    Не се обаждай неподготвен
                    Малко да информирам за развитието на нещата.
                    Значи монтирахме от едната страна шенкела, спирачния апарат и диска. Когато сглобихме всичко, се оказа че предните гуми са в положение "затворено" - т.е. предния край на гумите е насочен навътре. Като гледам колко резба има още за навиване на накрайниците, май няма да може да се обере тази разлика в сходимостта на предните гуми.
                    Къде е грешката или пропуска?!
                    Какво трябва да се смени още?
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                      Малко да информирам за развитието на нещата.
                      Значи монтирахме от едната страна шенкела, спирачния апарат и диска. Когато сглобихме всичко, се оказа че предните гуми са в положение "затворено" - т.е. предния край на гумите е насочен навътре. Като гледам колко резба има още за навиване на накрайниците, май няма да може да се обере тази разлика в сходимостта на предните гуми.
                      Къде е грешката или пропуска?!
                      Какво трябва да се смени още?
                      Коя година е КъВе-то/ТИ-то от които си свалил частите.По-новите години са с прави накрайници и бърза рейка.
                      Първите са с кривите накрайници като 155 и Купе.

                      И пробвай да сложиш 155-цовите си шенкели,закрепи им големите дискове и наложи апарата със супорта.Ако се наместят(имам в предвид офсета на диска да си влезе в канала на супорта) действай смело с бургия 12.5 на дупките.
                      ПС.Мисля че нашите са хванати с болтове 10 а АТЕ-тата са с 12.
                      155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                      1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                      GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                      ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                      Comment


                      • #12
                        Само за информация:
                        За всички които са решили да правят тази интервенция, да знаят - външните накрайници са еднакви. Вътрешните накрайници са с различни дължини.
                        При мен се наложи да си закупя вътрешни накрайници, с дължина 265мм. Моите накрайници бяха с дължина 285мм.

                        Рапорт даден!
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • #13
                          Ти си!!!
                          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                          Comment

                          Working...
                          X